Czy Was tez denerwują reklamy?

Firmy non stop kombinują, jaką taktykę stosować, żeby powiększyć ilość kupujących, aby powiększyć akcje korporacji. Dzisiejsza reklama nie sprowadza się wyłącznie mediach typu: prasa, czy telewizja. Działania promocyjne są dziś bardzo skomplikowanym mechanizmem i korzysta z wielu technik. Niezmiernie popularna staje się reklama w Internecie, a zwłaszcza jeden z jej odłamów tzw. social media marketing. Warto uzmysłowić sobie, że nie jest to napastliwa forma reklamy, jaką klienci omijają szerokim łukiem.
Social media to czynności wykonywane na serwisach nazywanych jako web 2.0 w Internecie. Najbardziej znane i w związku z tym będącymi w zainteresowaniu speców od reklamy serwisami skupiającymi społeczność w naszym kraju są: Blip, GoldenLine, Google+, Digart. Jest to narzędzie dopiero zaczynające się rozwijać. W naszym kraju mały odsetek, bo tylko 5 % firm docenia potencjał social media. Niezaprzeczalny jednakże jest oczywiście fakt, że social media należy do metod bardzo przyszłościowych, gdyż Internet rośnie w siłę, a liczba internautów wciąż wzrasta. Ogrom firm decyduje się na Facebooka, stworzenie tam fanpage’a i systematyczne pozyskiwanie fanów. Kolejny sposób na promocję to tzw. custom publishing. Są to narzędzia reklamy, które w fenomenalny sposób budują świadomość marki. Zainteresowani w sposób bardziej przychylny odnoszą się do tego typu reklamy, gdyż nie jest ona natrętna, pozwala na samodzielny wybór np. w kwestii polubienia fanpage firmy. To w gestii klientów jest decyzja, czy mają życzenie otrzymywać biuletyny firmy. W takiej sytuacji taki model reklamy jest naprawdę skuteczny.