Reklama może sympatycznie zaskoczyć

Przedsiębiorcy non stop zadają sobie pytanie, które z narzędzi promocyjnych zastosować, aby powiększyć grupę potencjalnych klientów, aby powiększyć akcje korporacji. Skuteczna reklama nie polega jedynie na udzielaniu się w środkach masowego przekazu typu: radio, lub telewizja. Działania reklamowe są teraz potwornie złożonym mechanizmem i wykorzystuje wiele technik. Nadzwyczaj popularna obecnie jest promocja firmy w Internecie, a w szczególności cieszący się uznaniem tzw. social media marketing. Warto uzmysłowić sobie, że nie jest to napastliwa forma reklamy, którą klienci omijają.
Social media to działanie na portalach społecznościowych w Internecie. Najpopularniejszymi i co za tym idzie będącymi w zainteresowaniu fachowców od reklamy serwisami skupiającymi społeczność w naszym kraju są: Blip, Kwejk, Google+, Digart. Jest to narzędzie dopiero zaczynające się rozwijać. W naszym kraju mały odsetek, bo tylko 5 % podmiotów działa w zakresie social media. Bezsprzeczny jednakże jest naturalnie fakt, że jest to metoda bardzo przyszłościowa, gdyż Internet notuje błyskawiczny progress, a liczba surfujących nieustannie rośnie. Istotne jest zaistnienie firmy na Facebooku, stworzenie tam fanpage’a i aktywne zdobywanie fanów. Innym sposobem na reklamę jest tzw. custom publishing. Są to narzędzia reklamy, które w doskonały sposób kreują świadomość marki. Zainteresowani w sposób bardziej przychylny odnoszą się do takiej reklamy, ponieważ nie jest ona nachalna, pozwala na samodzielny wybór np. w sprawie polubienia fanpage firmy. To klienci decydują o tym, że chcą otrzymywać informacje dotyczące firmy. W związku z tym taki rodzaj promocji naprawdę przynosi skutki.